Alla inlägg under december 2012

Av Marie - 25 december 2012 17:00

Det är otroligt hur roligt det kan vara med jul när man har barn. I år är ju första gången som Anton är med på riktigt och det har varit underbart.

Han har varit med och delat ut paket (till de han tyckte skulle ha vilket resulterade i många skratt), öppnat massor av julklappar och blivit glad för varenda en. Sedan har han premiärtestat julmust vilket också var ganska så roligt :-)

Vill tacka alla inblandade för en otroligt mysig dag på alla sätt med många skratt, superbra julklappar och god mat.

Enda problemet nu är att Anton varken har tid att äta eller sova för att han har så mycket nytt att leka med :-) men vet ni, det får vara så. Det är ju bara jul en gång om året.

Allt skulle vara helt perfekt om jag hade fått vara ledig hela veckan men på torsdag jobbar jag igen :-(

Av Marie - 16 december 2012 17:02

Idag har till och med skygga familjen Rös varit ute i snön och gjort snögubbar och en liiten pulkabacke till Anton. Till och med ok för mig som inte är någon vinterälskare direkt.




   


Nu blir det snart middag med mos och grekiska biffar... gottigt!


Imorgon blir det barnmorskebesök och besök av lillasyster :D Sedan jobb alla dagar fram till jul. Hujedamejjen!

Av Marie - 15 december 2012 10:23

Passade på att leka lite med mitt hår idag vilket i det här fallet innebar en hemmaklipp och liten färg. Självklart hade det blivit bättre på salong och färgen blev lite väl mörk men vad tusan. Det får duga för ett tag :-) kändes skönt att göra någonting åt dräggkänslan som infunnit sig på sistone :-)

Idag blir det middag hos svärmor och svärfar och sedvanlig julträff för Anton och Gabriella. Roligt :-)

Av Marie - 10 december 2012 08:27

Vaknade med världens halsont och huvudvärk så idag får det bli soffan, film och godis. Anton och bebisen i magen verkar dock vara lika pigga som vanligt :)


Igår blev det lite godis tillverkat så det finns iallafall lite att tröstäta. Polkagristryffel och chokladgodis med russin och mandel fick det bli. Gott!


För övrigt har jag fått börja få springa på toa i tid och otid för att någon därinne tycker att det är roligt att lura mig att det är kris fastän att det egentligen inte är det. Blä!


 

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards