Alla inlägg under september 2011

Av Marie - 26 september 2011 18:45

Anton i sin nya pyjamas som jag köpte på Gekås i Ullared :)


 

Av Marie - 26 september 2011 18:00

Vilka rysningar jag fick när hon uppträdde... hur många år han hon utvecklas på en veckan liksom? Stukad fot och halsfluss till trots! Hon är ju så duktig :) Med rätt låtar och uppträdanden så borde hon kunna glida igenom ett par söndagsfinaler till utan problem :)


http://www.tv3play.se/play/254636/

Av Marie - 25 september 2011 12:33

Helt okej film men Sofia somnade :P Chris Hemsworth är det inga större fel på :P Den kändes lite tunn i vissa delar av handligen emellanåt men... det fick gå ändå. Konstigt hur han bara helt plötsligt ändrar på sig utan egentlig anledning... typ! Ja, ni får titta och se vad ni tycker själva!


 


Av Marie - 24 september 2011 19:00

Jag kom hem med 54 nya prylar i torsdags. Rol


Idag har vi haft en massa roligt besök. Sofia och Henry var här och så kom mormor och Rappe en sväng. Mysigt med spontanfika.


Två tvättar är tvättade och gräsmattan klippt. Intresseklubben antecknar antar jag!


Har också råkat tinga en soffa som ska in i lek-/matsals-rummet om några veckor.


Nu ska jag springa över till grannen och dansa, äta räkor och titta på film.

Av Marie - 21 september 2011 19:09

Förberedelserna är i full gång. Pengar på kortet, telefon på laddning och en Loka på kylning :)


Så roligt ska det bli med en riktig tjejdag. Förhoppningsvis kommer vi med rätt buss i rätt tid också :D



Av Marie - 20 september 2011 15:00

På torsdag blir det GeKås i Ullared igen :) det börjar ju bli tradition :) Mitt shoppingfokus kommer att ligga på:


- kläder till Anton. Hans byxor börjar ju bli korta i benen igen!!!

- leksaker till Anton. Kan inte låta bli!!!

- julklappar!!!! Vi är flera från familjen som åker så det är bara vi letar julklappar till varandra. Hahaha!


Ska bli riktigt skönt att bara få åka och göra någonting tjejigt (shoppa). Hoppas på kinabuffé igen om tiden räcker till.


Någon som vill att jag tittar efter någonting speciellt? Det finns massor av framförallt billiga leksaker och spel :) Kläder letar jag inte efter.



Av Marie - 20 september 2011 10:00

I lördags stod Sofia med våra smycken på ortens marknad :) Här kommer några bilder.


Titta gärna in och gilla vår facebook-sida också!!! FiaMia Smycken på facebook!


             

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards