Alla inlägg den 19 september 2011

Av Marie - 19 september 2011 15:00

Det blev ju inte riktigt som det var tänkt i lördags med alla bortfall och allt vad det nu var men det blev relativt roligt ändå trots några små incidenter.


Hur som helst så drog jag fram ett spel som jag har velat testa på riktigt ett tag. Vem får sista ordet!


Det går ut på att alla har en pjäs på en spelplan (skräll!). Man vänder upp ett ämneskort och ett bokstavskort och sedan ska alla säga alla ord de kommer på på ämnet och bokstaven tills buzzern ringer. Buzzern sätts på när första personen säger första ordet och det tar olika tid för den att ringa varje gång vilket gör att man aldrig vet hur lång tid det tar. Den som sagt sista ordet innan ringningen får gå ett steg på spelplanen. Den som når mål först vinner. Enkla regler, roligt spel.


 



Av Marie - 19 september 2011 08:37


Jo visst är jag lite partisk eftersom jag känner tjejen i fråga men shit vad hon imponerar. Jag tyckte att det var lite konstigt att hon satt ner under hela framförandet men förklaringen kom ju snabbt efteråt - hon vrickade foten på väg ut på scen bara en kort stund innan det var dags att sjunga. Och så sjunger hon så här bra - med ont i foten, förkyld och allt vad det innebär.


Till råga på allt så hann hon dessutom med att svära i nationell tv + bli buren av Danny!!! Vilket äventyr :)


För övrigt tycker jag fortfarande att Disney-tjejen (Emelie) kan få åka hem för jag tycker att hon är såååå tråkig. Men alla tycker ju olika. Jag skiter ju egentligen i vilket så länge som Sofia får vara kvar :) men det är klart att jag har fler favoriter. Tycker bland annat att Paulina är fantastisk!

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards