Alla inlägg den 12 september 2011

Av Marie - 12 september 2011 09:12

Shit vad nervöst det var igår :) Vi hejade (och röstade) såklart på Sofia :) Jag tycker att det är skitsvårt att sia om hur resultatet ska bli eftersom det trots allt är väldigt hög klass på sångarna. Artisteriet var det däremot lite mer problem med tyckte jag.


Så... jag tänkte bara snabbt gå igenom mina tankar om det hela. Jag har ju en benägenhet att bli lite tokig i sådana här tävlingar. Men det lilla roliga kan jag väl få ha?


Först måste jag ju säga att min favorit såklart är Sofia - dels för att jag känner henne och vet vad hon kämpar för det här och dels för att jag tycker att hon är skitbra! Det hör ni väl att hon är?



Vad tycker jag annars om gårdagens avsnitt då?


Emma - vad hände? Brukar tycka att hon är skitbra men igår var det bara ett karaokeframträdande. Trist


Emelie - tål henne inte! Hon är så sjukt tråkig!


Linnea - kommer aldrig ihåg vad eller hur hon sjunger. Inte igår heller.


Ellinor och Stig är båda lite för överdrivna för min smak. Och Stig åkte ju ut så det var inte bara jag som tyckte det.


Sara - booooring!


Paulina - Vilken talang. Älskar låten! Hon är lite som en liten Idol-Linnea fast på ett bättre sätt.


Robert - gillar honom men vill se någonting som visar mer av honom på något sätt.


Jacob - är ju sååå supercool  Han ställer sig och gör en egenskriven svensk låt bara sådär.


Fred - sjunger bra.


Ida - hade jag glömt men det var helt okej igår. Tyckte dock inte att jag fick något grepp om henne som artist.


Ja så tycker jag :) Vad roligt att ha någonting att följa på tv igen. Det senaste året har vi tittat otroligt lite på tv här hemma men nu är det dags igen.







Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards