Alla inlägg under juli 2013

Av Marie - 20 juli 2013 21:13

Idag har Sofia och Henry varit här en sväng. Riktigt skönt att "bara" kunna sitta och inte göra så mycket mer än det nödvändigaste.

Anton fick ett paket som gjorde succé. Traktorer är ju aldrig fel

Annars är jag lite trött och överspänd just nu. Orkar liksom inte riktigt med... Det mesta är lite av ett virrvarr både fysiskt och psykiskt. Emelie verkar inte helt nöjd med min kost men jag vet inte riktigt om det är värmen eller mig eller en kombination det är fel på men det märks nog inom ett par dagar.

Har precis lyckats söva trotsig 3-åring samtidigt som jag hade en bebis i famnen... Det var säkerligen en lyckoträff :-P hoppas hinna ta en dusch nu.

God kväll!

Av Marie - 17 juli 2013 14:02

Det snurrar mycket i huvudet nu. Om livet, dess orättvisor och allt som hör till. Funderar och funderar på allt och ingenting!


Jag är glad att vi valde att skaffa barn :) De ger verkligen mycket även om det såklart är övermäktigt jobbigt ibland också. Men hur kan man värja sig när man vaknar till det här leendet?



Och hur kan man inte le när Anton berättar med sina alldeles egna ord. Han pratar mycket om mormor just nu. Och moster Malin :) och såklart farmor och farfar och trollen i skogen. Och Nicole och fiskar och tigrar och dinosaurier.




Sänder en tanke till de som har det bra mycket jobbigare än mig just nu - som är så nära det jobbiga att jag inte ens kan tänka mig hur det måste kännas - hur tankarna måste snurra - hopplösheten! Önskar att det fanns någonting vi kunde göra. Hemska, orättvisa värld!       

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards