Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Marie - 15 oktober 2011 14:36

Jag var förstörd redan när jag hörde att alla Idolerna skulle sjunga svenska låtar. Jag gillar inte svenska låtar. Än värre blev det när jag såg att de svenska låtarna var hemska svenska låtar. Uh! Men jag kan ju inte låta bli och titta. Trist nog blev jag lika besviken som jag trodde att jag skulle bli. 


Jag förstår inte hur så många i detta avlånga land kan vara så tondöva att de röstar såååå fel. Varför fick Linni vara kvar? Hennes uppträdande var katastrofalt dåligt!!! Jaja... det är väl bara att inse. Årets deltagare och framförallt de nya medlemmarna i juryn faller inte mig i smaken. Usch! Lailas hackningar på Bard var det enda som var bra under programmet igår :) 


I slutändan hoppas jag dock att det står mellan tre tjejer... Molly som utan tvekan har en fantastisk röst, Amanda F som ju har en väldigt egen och cool stil och Amanda P som jag inte kan hjälpa att gilla. Resten kan ta och åka hem på en gång. Fast igår var jag lite imponerad av Robin också :) han gjorde en sjukt bra version av en dålig låt. Får väl se vad som händer framöver.


Ikväll bär det av till Linda, Ronny och Emil där vi får träffa några Olssons. Ska bli kul att få höra lite bakom-scenen-snack :)  True Talent slår Idol 1000 gånger om röstmässigt i år. 

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards