Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Marie - 4 februari 2014 18:57

Igår gick jag på föräldraledighet för Emelie igen på grund av lite ändringar som innebär att jag kommer att vara ensam med barnen under veckorna. Spännande och skrämmande!


Emelie gör ju lite som hon vill med sovtider och sådant så det blir lite som det blir. Igår försökte jag vara "duktig" och träna henne på att somna själv i sin säng men det gör jag inte mer kan jag säga. Hysterisk och så ledsen att hon slog sig i sängkanten och nästan spydde av att hon grät så högt. Nej från och med idag blir det kvällsmys i soffan istället :) Det blir bättre det!


Anton får lite mindre uppmärksamhet än vanligt och kommer troligtvis att hamna lite mer framför teven men det får bli så tills vi kommer in i rutinerna. 


Litet barn gallskriker vid påklädning, avklädning, matning, blöjbyten och lite då och då utöver det så det är verkligen fullt upp. Tokfia! 


Hon somnade precis i bärselen innan kvällsvällingen så hon kommer snart att vakna igen och vara superpigg. Jag passar på att kräva a-kassan på mina sista pengar för den här omgången. Skönt!!!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards