Alla inlägg den 11 november 2011

Av Marie - 11 november 2011 20:12

Av någon anledning så har jag ju prioriterat bort en del saker som jag egentligen borde ha hållit på med de senaste åren - som musiken exempelvis. Varför sluta göra någonting som man mår bra av och istället komma på att man ska göra en massa saker som man inte mår lika bra av bara för sakens skull? Det är ungefär som att umgås med människor som inte ger en någonting. Sådana som bara slukar energi och inte gör ett dugg gladare. Varför slösa energi? Nej, ibland blir det allt tokigt.


Hur som helst så har musikrummet städats, KB37:an och Pod Farm 2 är synkade med Cubase (ÄNTLIGEN), mikrofonen är inkopplad och det går enkelt att stoppa en gitarr eller bas i datorn utan problem. Perfekt. Dessutom har vi en ny medlem i familjen som hänger till höger på bilden. Mycket trevligt! Det kan hända att en till är på väg :) 


Igår var Ia här för att skriva lite :) Det blev inte så mycket skrivet men sååå mycket inspiration flödade i musikrummet. Var till och med tvungen att öppna fönstret så att vi inte skulle kvävas :P


Så nu kör vi :) äntligen!


STEFAN KOM OCH HÄLSA PÅ SNART!!! 


(Min 12:a, min Ibanez och en trevlig strata-kopia)  

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards