Alla inlägg den 12 november 2011

Av Marie - 12 november 2011 19:44

och jag trodde att jag väntade på att få ner en man från övervåningen efter nattning av sonen men det verkar på stampet i golvet som att han inte lyckades gå förbi musikrummet och stannade där istället. Jaja! Får väl titta på tv'n själv ikväll. 


Har egentligen inte så mycket mer att säga... mer än att det är nervöst inför morgondagens True Talent-final. Vad som än händer så är SOFIA I FINAL!!! och det kan ingen ta ifrån henne men det är klart att det vore roligt om hon vann hela skiten så hon kan bygga den där studion :D Det är så läskigt!!! Allting kommer ju att bero på morgondagens framträdanden. Det är nog lätt att bli övertaggad och det är lätt att bli nervös... men jag tror nog att vissa i publiken kommer att vara mer nervösa än hon själv, eller??? Hon kommer att göra bra ifrån sig, det oroar mig inte för alls, men man vet ju aldrig vilka som tittar och vilka som faktiskt röstar. Sjunger bäst gör hon ju :P 


 


På tisdag blir det TwiDay med Elly och Sahra. Skitkul!!! Har väntat så länge! Kommer nog att vara sjukt trött på onsdag dock. Men er jag träffar då vet ju varför :P Kanske måste hoppa över onsdagens Zumba - inte roligt men kanske nödvändigt! Vi får se! Sahra och jag har lyssnat och funderat över soundtracket under veckan :) har en del nya favoritlåtar på det kan jag lova. 


 


Nästa lördag är det loppis på folkets hus och då ska jag och Sofia stå där med lite grejer. 


Ja det var väl ungefär det!


Och just ja... jag tror minsann att det kan vara påväg en till rolig pryl till musikrummet. I like it a lot!!!

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards