Alla inlägg den 14 november 2011

Av Marie - 14 november 2011 23:45





I ett och ett halvt år har vi väntat - ungefär lika länge som min son är gammal. När vi var på Eclipse var Anton bara några veckor gammal :) 


Om ett dygn smäller det :) Då får vi se den, äntligen (förutom de som väntar till på lördag då...) och det ska bli så kul att se vad de har gjort med den och hur det kommer att kännas att se någonting som jag väntat på så länge. 


Breaking Dawn är ju inte lika tonårskärleksfylld som Twilight, lika ångestframkallande som New Moon eller lika ambivalent som Eclipse utan en historia i sig. 




Vad alla vi fans undrar är var de kommer att bryta filmen... jag kan ju inte avslöja för mycket men tror att det händer ungefär där Jacobs bok slutar - om ni förstår vad jag menar. Allt annat vore konstigt tycker jag! Nej, de hinner inte med mer än så med allt som ska hända innan. 


Ser mest fram emot smekmånaden tror jag :P wiiih!












Av Marie - 14 november 2011 17:50

Den här veckan är Johanna och Sofia på jobbet igen för att hjälpa oss att överleva vardagen. Så underbart! Och jag har turen att få ha dem runt mig också :) Jag gillart! Hoppas att det vänder ordentligt så att vi får se mer av dem!


Sahra lyser dock med sin frånvaro... undrar om hon är vaken än... och hur pigg hon kommer att vara imorgon när det är dags för TwiDay!!! 

Av Marie - 14 november 2011 17:41


Hon borde såklart ha vunnit på det här framträdandet... men ibland blir det inte som det ska.


Hur som helst kommer vi att få höra mer av henne - och det snart! Jag talar om när och var ni ska lyssna :)

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards