Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Marie - 5 juli 2011 15:42

I korta drag....


LÖRDAG:


Ytterligare en tur till Ikea för köp av barngrind :) Anton fick följa med den här gången och han hade hur roligt som helst. Till och med så roligt att han inte hade tid att äta maten ens - köttbullar och potatis i restaurangen såklart. En kortistur till Marieberg blev det också :) En tjusig mlssa till Anton fick det bli :)


   

På kvällen blev det lite vindrickande igen. Jag kan bara dricka vin med Linda. Konstigt va? Roligt var det och vimsig blev jag. På vägen dit stötte vi ihop med min far och hans stjärna Nixon :) Anton gillar hundar.


 

SÖNDAG:


Besök på Storfors Fair för att titta på minihästar, andra smådjur och Sofia vid vårt smyckesstånd :)


   

 

MÅNDAG:

Gjorde ingenting speciellt!


TISDAG:

Lite grejande i trädgården. Rosorna har slagit ut och jag har byggt ihop min trädgårdsvagn.


Ikväll blir det film med Bröllan, tror jag. Det blir mysigt det. Chips och dip blir det säkert också. Det behövs en tid som denna :)


     

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards