Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Marie - 26 juli 2011 22:33

Jag behöver avkoppling - vad man kallar aktiv vila - och någonting som fungerar bra för mig då är att läsa snabblästa, okomplicerade böcker, romantiska - typ Harlequin-böcker -  det är jag på jakt efter nu. Tantsnusk!


Eftersom jag inte har läst så många från de senaste åren borde det gå att hitta. Jag letar på tradera, via facebook och så skriver jag en rad här också :)


Om det är någon som har några som bara ligger eller väntar på att få komma till återvinningen så tar jag gärna emot dem som lån, till skänks eller också mot en billig peng :P Så att ni vet!



Av Marie - 26 juli 2011 22:22

Dagen idag har varit en trevlig dag spenderad med bra människor :)


Jag, Linda, Kerstin och Emma åkte till Karlstad.


Det blev:


IKEA - inhandling av grejer till min nyfärgade hall. Hatthylla, skohylla, spegel, tavellist och lite annat smått och gott... det kommer att bli sååå fint :)


     


BERGVIK - in och ut ur en massa affärer. Köpte en tröja, en bh och strumpor till Anton. Haha!


MAMA'S PIZZERIA - Kebab Alexander - rekommenderat matställe. Maten var god och det gick hur snabbt som helst att få den. VIlket bra koncept! Kommer säkerligen att äta där igen.


ÖGONDOKTORN - som sa att jag ska fortsätta med salvan och komma tillbaka (IGEN) om två veckor för en till kontroll. Det har gått tillbaka men är inte helt borta. Måste verkligen använda ögondropparna. PÅMINN MIG!


MAXI - gissa om jag är glad att Maxi är tillbaka


GRILLNING med Linda, Ronny och Emil. Lite vin, lite fläskytterfile, potatispaket och tzatziki. Supergott. Anton hade som vanligt superkul och håller på att lära sig att man kan springa mot en boll för att få den att röra sig framåt. Sååå gulligt. Lika gulligt är inte Emils förkärlek för sniglar. Hahaha!


Dan har rymt ner i källaren efter han och Ronnys diskussioner idag. Han ska upp och jobba imorgon - första dagen efter semestern - och stackaren ska jobba i hela tre dagar.

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards