Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Marie - 15 juli 2011 16:04

Men lite tur och jobb kan det ju hända att det dyker upp en webbutik vid namn FiaMia Smycken om ett tag.


 


Vad behöver jag/vi göra innan det kan bli verklighet då?


- registrera oss som företag

- lära mig lite mer om bokföring

- bygga upp butiken med hjälp av gratiswebbutik.se

- kolla upp vilka smycken vi ska ha på sidan och fotografera dem

- beställa visitkort

- öppna en ny mail


Återkommer såklart med mer information när det närmar sig :) Det har varit lite stiltje nu på grund av vissa ytre omständigheter men nu när jag vet att jag är "safe" ett tag till kan vi köra :D

Av Marie - 15 juli 2011 13:23

I onsdags var vi i Karlstad och tittade på mina ögon igen. Det har skavt ett tag så jag ville kolla. Inget nytt sår men det syns att det händer nåt så jag fick den trista, kletiga salvan igen. Jaja... bara det blir bättre. Jag måste bli bättre på att använda tårersättning så ni som ser mig sen när jag jobbar kan väl tjata lite på mig? Det förebygger fler sår vilket ju är rätt så bra.


Anton var med till Karlstad. Efter ögon tog vi en tur till stuvbutiken - en av mina absoluta favoritbutiker :) På vägen hem kom Anton på att man kan smula sönder majskrokar och kleta dem på fötterna... roligt då men inte så roligt för Dan som får städa bilen idag. Hahaha!


 


Igår var vi hos min mormor och morfar och grillade. Anton hade som vanligt hur kul som helst. Han sprang omkring både inne och ute så att han var helt slut när vi kom hem :)


 

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards