Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Marie - 21 juli 2011 12:13

Anton sprang som en tok på gräsmattan med de andra barnen igår och tyckte att det var minst sagt hur roligt som helst :) mindre roligt att en av oss måste springa efter hela tiden men det är ju smällar man får ta - det är ju övergående :)


     


Tokiga Tilda var lika vild som barnen... här sedd med en majskrok.


 


Och här är mitt nuvarande favoritvin... en av tre sorter som jag vet att jag kan med att dricka - tsss!!!


 


Tack för igår alla :) och Grattis Emma!!!

Av Marie - 21 juli 2011 10:11

Jag älskar ju det här med listor och hit och dit och så... och på Filmtipset kan man göra just det - listor. Dessutom kan man betygsätta alla filmer man ser och utifrån dem få tips på andra filmer som man kan tänkas gilla.


En av mina absoluta favoritfunktioner  är den där man får ett mail från filmtipset om någon av filmerna som man har på sin "vill se"-lista kommer att gå på tv. Idag fick jag ett mail om att Revolutionary Road går på Kanal 5 på lördag. Smidigt va?


Så gillar ni filmer och listor är det dags att bli medlem :)


Här är min "vill se"-lista. Dåligt uppdaterad eftersom jag har sett många av dem men... en rolig funktion.




Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards