Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Marie - 16 maj 2010 11:27

Han kan få komma nu... så mycket som han bråkar med mig kan man tycka att han borde fatta att det är dags men nääää. Han kanske tycker det är roligt att plågas. Kanske är en riktig liten elaking.

 

Mina fötter är gigantiska - Dan frågade till och med vad det är för fel på dem förut... så nu har jag strumpor på mig. Precis som att jag kan hjälpa det?

 

Blir en lugn dag idag... Dan och jag har gjort varsin sån där bröddeg som ska jäsa i kylen hela dagen och inte gräddas förrän ikväll. Jag testar 50/50 grahamsmjöl/vetemjöl och han gör en med vetemjöl special. Jag har plattat ut mina för att se om de kanske kan bli lite tekaksliknande och hans är runda. Blir intressant att se hur det fungerar. Ibland är det roligt att exprimentera.

 

Jag vill ha ett till LIPS, LIPS NUMBER ONE HITS. Det börjar rycka lite i köpmusklerna igen... ooom nu bebisen tänker vara kvar därinne i flera veckor till måste jag ju ha nånting att göra som inte tar så mycket energi... eller hur? Och det spelet jag vill ha kostar ca 200 med frakt om jag beställer från England men mer än det dubbla via Sverige. Hur kommer det sig egentligen?

 

För övrigt är en sladd på väg så att vi kan ha datorn permanent kopplad till tv'n. Åh vad mycket vi kommer att kunna titta på :)





Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards