Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Marie - 9 juni 2010 19:59

Det är lite overkligt än... att världens sötaste lille Anton helt plötsligt bor här med oss. Han är väldigt otålig - så fort han vaknar och är hungrig skriker han på en gång istället för att gny lite så det blir lätt lite jobbigt när han sen inte blir mätt av det han får från mig. Som tur är får vi ge honom lite ersättning om han verkar behöva det :) Utan amningsnapp och ersättning skulle ingenting fungera här hemma :) Men det är verkligen så att de bra stunderna tar udden ur de jobbigare på en gång. Underligt det där...

 

Som ni vet så kan man bli lite öm av en förlossning och datastolen är inte till nån hjälp så det får bli korta inlägg ett tag :P Dessutom verkar det som att den yngsta medlemmen i familjen är lite hungrig :)

 

Bilder på honom, några presenter och min fina blombukett som jag fick av Dan igår när vi kom hem kommer senare i veckan :)

 

Och så tackar jag för att Anton har så fin släkt - på alla håll :) och för att alla är förståeende när jag är lite osocial och otrevlig nu när vi försöker få ordning på saker och ting här hemma :) och för alla gratulationer såklart :)

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards