Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Marie - 17 juni 2010 23:22

Vi har en något nöjdare bebis här hemma nu när vi tilläggsmatar honom lite :)

 

Idag har vi varit och hälsat på mormorsmormor Viola och tagit generationskort. Fem generationer är vi - mormorsmormor Viola, mormorsmor Anita, mormor Ingela, mamma Marie och så lille Anton. Med lite tur kan jag lägga ut ett kort snart :) Det måste bara godkännas av alla inblandade. Den enda som inte tycker att det är jobbigt att ta kort är Anton :P

 

Efter besöket där så passade Dan och jag på att ta med vagnen och promenera till OK för att hämta ut ett paket med lite Anton-kläder :) Det gick bra men lille bebis tyckte inte att det var roligt på vägen hem men vi överlevde i alla fall.

 

Nu är gräsmattan klippt och köket städat så att vi kunnat ligga i soffan och titta på film :) Anton sover på pappa så att jag kan skriva av mig lite. Skönt med tanke på att den lille annars gärna somnar på mig och sen inte går att flytta på utan en massa gråtande.

 

Lovar att fylla på med mer bilder inom kort :) Är för lat för att hämta kameran just nu.

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards