Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Marie - 14 juni 2010 09:21

hm... kanske borde försöka få lite mer sömn... 3,5-6 timmar om dygnet räcker inte för mig. Inte konstigt att det är vanligt att småbarnsföräldrar tröttnar på sig själva och varandra under bebistiden - och vi har bara varit hemma en vecka. Det är jobbigt när båda känner hopplösheten samtidigt.

 

Vet fortfarande inte om jag pallar det här med amningen mycket längre. Han suger och suger och tappar taget och skriker och ont som tusan gör det... inte värt det när han ändå inte får i sig tillräckligt. När varje amningstillfälle börjar och slutar med gallskrik känns det ganska kört... men på onsdag blir det BVC - får väl se vad hon säger där och så bestämmer vi mer då. Vill ju bara att min bebis inte ska behöva gå och vara hungrig och arg hela tiden.

 

Idag är det tänkt att vi ska ta en premiärtur med vagnen till affären. Efter en amning med tillägg av ersättning så att han är lugn :P vi klarar nog inte en skrikande bebis inne på en affär än... en sak i taget.

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards