Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Marie - 10 juni 2010 17:38

Myser med min bebis så det blir inte mycket skrivande idag heller men jag tar några punkter medan pappa Dan är uppe och byter på honom. Han tycker inte om när man grejar med hans kläder så jag hör honom skrika... det är oerhört svårt att inte bara släppa allt och springa upp men jag vet ju varför han låter och att det skulle låta precis likadant även om jag gick upp.

 

Har haft besök av sköterskan från BVC idag... Anton har inte gått ner mer än de 10 procenten som bebisar "får" gå ner i början så vi kanske kan få lite ordning på maten ändå till slut.

 

Moster Malin har också varit här och hälsat och Linda & Emil också. Fick en jättesöt snuttefilt och ett urgulligt kort :) Tack! Tänk att Emil snart blir 2 år. Vad stor han var nu när Anton är så liten.

 

Har huvudvärk idag... dricker för dåligt och glömmer lätt att jag också måste äta.

 

Och just ja... navelstumpen ramlade av inatt... upptäckte den genom att den fastnade under min fot när jag gick i sovrummet - inte så roligt.

 

Bjuder på en bild från första badet på BB. Han tyckte inte att det var så roligt som ni kanske ser :)

 

  


  



Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards