Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Marie - 1 augusti 2010 20:58

Idag var vi ute och gick i ett regnigt Storfors. Var förbi loppisen för att se om de hade någon skallra eller nåt liknande till Anton men vi hittade inget :( så vi gick till Ica för att se om de hade något men vi fick gå hem utan där också. Så går det när man bor i en alltför liten by. Tur att Anton inte är så kräsen.

 

  

 

Nu ska vi titta på Supernatural och sen blir det sängen. Anton är redo för kvällsmat i sin lila pyjamas med dinosaurier på. Tack mormorsmor!


  



Av Marie - 1 augusti 2010 12:00

Nu när köket har fått sig ett litet lyft i och med att luckorna och handtagen är ommålade, kylskåpet är utbytt och nu när det fått ett nytt, fint bord så är jag lite sugen på att börja titta efter golv. Vi har ett uråldrigt golv som i och för sig är ganska häftigt men ändå gammalt.

 

Just nu är jag väldigt inne på valnötsfärgat golv eftersom bordet är i valnöt :) Egentligen är det inte aktuellt än utan står ganska långt ner på "att-göra"-listan men titta runt kan man ju alltid :)

 

Förr:                               Nu:

               


                        


               


Bara golvet och spisen kvar nu. Spisen är lika röd som kylskåpet var förut. Men det är inte bråttom. Vi hinner nog.


Det nuvarande favoritgolvet i min värld är det här:


  


Av Marie - 1 augusti 2010 07:30

Gårdagskvällen bestod av:

 

                            

 

 

 

Jag är lite trött idag... går nog och lägger mig igen :P

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards