Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Marie - 2 augusti 2010 18:06

Jag betade av en del på listan och grejade med lite annat också...

 

- Planterade de två skotten vars rötter höll på att ta över världen - hoppas att de ska växa lika fint som de jag förökade förra året.

- Rensade i grusgången - tills en geting kom och jag inte vågade mer.

- Klippte bort överblommande blommorna på buskarna i trädgården - lite överkurs egentligen men... det blir fint!

- Tränade en stund - EA Sports Active. Svettigt!

- Duschade - ja det är inte alltid det hinns med nu för tiden :P

- Förberedde middagen - och insåg precis att det var ganska onödigt för vi ska bort och grilla istället.

 

Så jag känner mig relativt duktig idag. Nu ska vi snart till Linda & Ronny och grilla lite. Det blir nog Bacardi idag igen :)

 

  

Av Marie - 2 augusti 2010 11:59

Kom på mig själv med att tänka på allt som jag skulle kunna tänkas göra idag när jag satt och matade Anton... det finns alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid. Prestationsångesten bara kryper längre och längre in i både kroppen och huvudet. Till och med de roliga sakerna känns som måsten för att man ska hinna med att göra någonting trevligt också och hur roligt blir det då liksom? Bäst vore det att åka bort någonstans där man inte kan göra så mycket annat än att vara men den möjligheten har inte jag just nu.

 

Ett axplock av allt som cirkulerar som jag skulle kunna och/eller borde och/eller vill göra:

 

 

- Städa köket

- Fixa till det sista på altanen

- Skriva ner lite saker i dagboksprogrammet som följer Anton

- Träna styrka

- Dansa

- Gå på promenad

- Förbereda dagens middag

- Städa i bråtrummet

- Göra några smycken till Storforsmarken

- Skriva en låt

- Rensa i grusgången

- Klippa bort överblommade blommor på buskarna

 

Ja ni ser... och jag skulle kunna lägga till hur mycket som helst till... Bläää!!!


Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards