Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Marie - 20 augusti 2010 22:14

Har en gammal klasskompis från Estet som bestämt sig för att cykla tvärsöver den amerikanska kontinenten nästa sommar och som har startat en blogg där man kan följa honom och hans förberedelser.

 

Gör det! Bloggen hittar ni här.

 

Han är en sån där människa som jag alltid kommer att minnas även om vi aldrig var nära vänner direkt. Vi träffar väl alla några sådana personer som lämnar avtryck på ett eller annat sätt. Man kan inte riktigt sätta fingret på varför utan det bara är så :) Det finns många sådana personer från den tiden i mitt liv och det är roligt att se vad vad de gör nu för tiden.

 

Go Emil!



Av Marie - 20 augusti 2010 22:01

... det är otroligt vad några dagar borta kan göra underverk med både den som är borta och den som är hemma. Nu ser allt mycket ljusare ut och det finns hopp för framtiden :)

 

Ska mysa med lilla familjen framför tv'n nu. Berättar mer om mina äventyr någon dag framöver.

 

Imorgon kommer det lite folk på fika. Det blir antagligen (med reservationer för eventuell tidsbrist...) Fryst vaniljvisp med Summer Dream - dajm, päronhalvor med after eight och lättglass eller vaniljvisp, en sorts havrekaka med choklad från Willys och kanske en extra liten fruktsallad. Låter väl trevligt?

 

På tal om Willys så var jag alldeles euforisk när jag handlade där idag. Antons mat var 5 kr billigare per stort paket och 3 kr billigare på tetran. Hittade en massa vuxengrejer som var billiga också. Tror nog att jag ska försöka få till åtminstone en månadshandling i karlskoga hädanefter. En tripp till Willys och en till Ö&B så har vi tjänat in bensinpengarna. Mitt shampoo och balsam som kostar 22kr per flaska på Konsum här hemma kostar 15kr på Ö&B - sjukt!



Av Marie - 20 augusti 2010 13:41

Som den hemska mamman jag är har Anton redan fått en egen dvd-film - med Nalle Puh såklart.

  

     

 

Han fick provtitta lite och sitter och pratar och låter till dem :) Det enda jobbiga är att det är "fel röster" på en del avsnitt så Dan och jag mår lite dåligt.

 

  

 

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards