Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Marie - 31 augusti 2010 21:21

När man tror att man ska få ta det lite lugnt och inte tänka på träliga saker så är det klart att det träliga återkommer... aaah!

 

Men den här gången tänker jag inte låta det förstöra mitt ätande. Tränandet fick lite stryk idag men jag tar igen det imorgon förhoppningsvis.

 

Men det löser sig...

Av Marie - 31 augusti 2010 13:46

Skulle ha åkt till Karlskoga idag men omständigheter gör att jag får stanna hemma. Lite tråkigt men lite skönt också.

 

Tänkte kanske göra lite mer smycken istället då. Det är ju inte så många veckor kvar till marken nu och jag har fått dille på att fläta armband. De blir så fina :)

 

  

 

Och nu är det spikat att det blir kräftor igen på torsdag med mormor och Malin (morfar brukar inte vara så sugen). Har planerat att promenera ut till dem faktiskt. Är ca 5km från mig om jag minns rätt. Hoppas att getingarna inte tänker flyga samma väg.


Av Marie - 31 augusti 2010 08:37

När jag i panik beställde nya byxor i förrgår så beställde jag tydligen inte de nya byxorna. Jag måste ha missat att bekräfta beställningen för den finns inte registrerad. Så byxorna som jag trodde skulle komma idag kommer inte alls. Klantigt, klantigt!

 

Gjorde en ny beställning nu så att jag har någonting att trampa omkring i här hemma de närmsta veckorna åtminstone. Det ska komma på torsdag - om jag har tur!



Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards