Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Marie - 5 augusti 2010 19:21

Idag blir Anton 2 månader. Han och jag firade lite med tacos hemma hos moster Malin + pojkvän. Anton var väldigt intresserad av Markus röda tröja och följde honom med blicken så fort han fick möjlighet :)

 

För övrigt så håller han på att lära sig att suga på tummen. Men varför envisas han med att stoppa in så mycket av handen i munnen att han får kväljningar?

 

Imorgon ska Anton, jag och mamma/mormor hälsa på mormorsmor/mormorsmormor och efter det kan det hända att vi får besök av mormor/mormorsmor och morfar/mormorsfar... hänger ni med?



Av Marie - 5 augusti 2010 09:28

Åh vad skönt det känns nu när jag precis kört EA Sports Active i en timme :) Det är ett fantastiskt spel som jag har tänkt att skriva lite mer om någon dag när tiden finns. Jag hade tur att Anton somnade om efter sin frukost så att jag kunde lämna honom och hans far uppe och gå ner och kämpa lite framför teven.

 

Lite senare ska Anton och jag promenera till Malin så det blir lite promenadtid att registrera på www.funbeat.se när vi kommer hem. Underbart!

 

Det är svårare än man kan tro att få tid till träning även om både Dan och jag är hemma med Anton nu. Tiden bara flyger iväg. Weird! Jag ska göra mitt bästa för att hinna med åtminstone ett par timmar i veckan. Och när Dan börjar jobba igen blir det strikt kosthållning också... när jag har en chans att planera bättre.

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards