Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Marie - 4 augusti 2010 19:28

Fasen vad dålig jag är på att handla nu för tiden... vi åkte till Rusta och gick fram och tillbaka och kom tillslut ut med en lampa som tänder sig när man går förbi den - ska sitta på garaget. Sedan tog vi en sväng till Barnens Hus där jag köpte en skallra till Anton - fy vad dyrt det är med barnsaker om man ska köpa dem i "riktig" butik. Sjukt! Efter det köpte vi tejp på Stuvbutiken och sen blev det en snabbis till Ica och Coop Forum. På Coop köpte jag faktiskt tre bodysar, en romper och ett par byxor till Anton. Det var ju halva priset på redan ganska så billiga plagg. Mycket bra tycker jag!!!


  



Nu blir det lite latning i soffan med hela familjen. Lite Las Vegas säsong 1 kanske nu när Supernatural är slut :( 

 

Och det skiter sig med viktandet nu så jag försöker att röra mig ordentligt istället och tar tag i nyttigmaten sen när Dan börjar jobba igen. Det blir liksom inte som det ska nu när man gör lite som man känner och det är semester.

 

Imorgon ska jag och Anton hälsa på Malin och Markus :)

Av Marie - 4 augusti 2010 10:21

Nu har vi lyckats titta klart på fjärde säsongen av Supernatural så nu är det abstinens ett tag framöver... jag vill ju fortsätta se vad som händer. Jag tror nästan att det är min favoritsäsong hittills :) Nästa säsong släpps 18 oktober och vi brukar vänta ett tag med att beställa eftersom priset brukar gå ner en hel del efter ett par månader. Men hur ska jag orka vänta?


  



Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards