Alla inlägg under augusti 2010

Av Marie - 25 augusti 2010 15:02

Har precis badat Anton efter att ha varit hos Sofia. Vi hade en liten bebisträff. Sofia med sin Henry som snart blir nio månader, Lotta med Robin som är 3 månader och så jag och Anton som snart blir 3 månader. Lite roligt :)

 

Gör så gott jag kan för att tankarna inte ska vandra åt fel håll.

 

Beställde smyckesmaterial idag så i slutet av veckan borde jag/vi kunna lägga upp bilder på några nya änglar :) Det blir roligt. Har fått tag på riktigt rosa acrylkjolar + vingar och lite vanliga kjolar i nya färger. Hoppas att materialet kommer imorgon och på torsdag.

Av Marie - 25 augusti 2010 06:15

Nej Anton, kudden ska vara under huvudet och strumpan ska sitta på foten.


  

Av Marie - 24 augusti 2010 15:18

Funderar på att rymma till grannen en sväng i kväll och kanske titta på en film. Är lite sugen på Remember Me ... och ja det beror på att Robert Pattinson är med.

 

 





Av Marie - 24 augusti 2010 08:55

Han somnar rätt men vaknar åt fel håll... inte konstigt att han blir irriterad :P


  

Av Marie - 23 augusti 2010 12:57

.. och ta hand om några av mina problem ett tag... det gör lite ont i huvudet. Men det går över...

Av Marie - 23 augusti 2010 08:22

Trodde att det skulle bli en bättre, lugnare och nyttigare period nu men tyvärr så verkar det som att den hittills jobbigaste tiden kommer att komma nu.

 

Det är väl ändå typiskt att när man skymtade ljuset i halvmörkret så händer det något som gör det mörkare igen :(

Av Marie - 22 augusti 2010 16:17

Inte alla som har ett så antikt hus att det finns kvar ett handfat i sovrummet... vi har det och vi drar nytta av det just nu :)


  

Av Marie - 22 augusti 2010 07:58

Ja idag finns det en del att göra. Har sålt några träningsdvd'er och pärltidningar på tradera som måste packas och skickas.

 

Lite senare kommer Sofia över för att gå igenom våra beställningar och beställa mer material inför marken. Gissa om det ska bli roligt :) Jag har tur för jag slipper stå men jag är ju med på förberedelserna och skapandet såklart. Jag stod första året och det var fruktansvärt. Vi hamnade bredvid en syltförsäljare vilket inte är så bra med tanke på min getingrädsla. Never again!

 

Dan är duktig och sätter tätningslister lite här och där så att det ska bli mindre dragigt och jag kanske, kanske ska börja måla lite med grundfärg i hallen. Vi måste försöka komma på vilken färg vi ska ha där... det blir nog åt det beiga hållet men vet inte riktigt vilken nyans...

 

Och titta vilken fin tortillachips-påse jag köpte på Willys i fredags :) Alldeles lila!


  

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards