Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Marie - 11 mars 2011 13:30

Om en timme kommer Bröllan. Hon behöver lite hjälp inför ikväll så vi ska ut och äta med jobbet. Hon har en nyopererad hand så hon är lite handikappad. Ska bli skönt att få lite sällskap i röran faktiskt.

 

Vi ska fixa hår och kläder och lite smink och kanske ta en liten grogg eller två.

 

Senare ska vi hämta upp Therese och ge oss ut på äventyr. Till The Pub såklart :) Där möts vi upp av en del annat roligt folk från jobbet och så äter och dricker vi en stund.

 

Förra gången vi var där var förra våren. Jag var gravid då! Jag och Rang beställde kyckling. När man skar i den kom det ut vitt klet... Jag kallar rätten för s*e*m*kyckling men det kan jag inte skriva ut i sin helhet.

 

  

(Det här är Rangs tallrik. Det syns på ketchupen)

 

Hoppas att menyn är lite uppgraderad och att det finns något vettigt med kyckling eller lax som man kan äta. De andra brukar äta kött som de steker på stenar vid bordet men jag gillar inte riktigt det...

 

Hoppas på att lyckas ta några trevliga kort som jag kan dela med mig av också :) men jag vet inte om jag vill vara med på några själv den här gången.

Av Marie - 11 mars 2011 07:36

Min kära farfar, Antons morfarsfar, Storfors coolaste, dragspelande, skämtande finne är inte här längre.  

 

Han pratade så mycket om Anton. Och jag har inte varit där med honom på så länge. De har varit dåliga och Anton har varit sjuk och det har varit svårt att få till det. Vi skulle ha gått dit den här veckan men det blev inte så.

 

Sov gott farfar!


  

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards