Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Marie - 14 mars 2011 19:01

Jag är glad att jag bor i den här delen av världen just nu. Inga stora jordbävningar, inga vulkaner som får några utbrott, inga dramatiska översvämningar, inga tsunamis...

 

När man ser videoklipp och bilder från det drabbade Japan är det nästan som att titta på film. Det verkar så overkligt. Vilka otroliga krafter det finns! Jag kan inte ens tänka mig hur det skulle vara att hamna mitt i en sådan katastrof. Tänk att försöka köra bort från en jättevåg? eller att vara i en byggnad som rasar ihop och inte veta vart ens familj är eller om de ens har klarat sig. Hemskt!


Av Marie - 14 mars 2011 11:46

Kanske måste dra ner lite på datatiden igen. Jag ser suddigt. Jag vet inte om det beror på ögonen eller om det är stress. Periodvis har jag sett suddigt tidigare också så det är ju inte helt omöjligt att det är det sistnämnda. Typiskt! Jag ser inte nästan någonting på guiden på tv'n och kan inte läsa undertexterna och har stora problem när jag ska läsa det som står på dataskärmen. Det är bara att vänta och se om det försvinner eller inte! Men jag ska förstås försöka blogga lite ändå. Skriva är ju lättare än att läsa. Och en och annan bild på Anton måste ju upp!

 

För övrigt ser veckan ut ungefär som följer:

 

* Fem träningspass - blandad kompott
* En lunch på Than Thai Palace med mormor :)
* Förhoppningsvis vägning och mätning av Anton på BVC
* Öppna Förskolan
* Liten tur till Karlskoga

 

Sahra är inte på jobbet, och inte Bröllan och inte Niclas. Lite tråkigt men tur att resten är där i alla fall :)

 

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards