Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Marie - 25 mars 2011 12:51

Som vanligt är en hel del Twilight-relaterad nominerat :)



Röstar gör man här.





Av Marie - 25 mars 2011 08:14

Helt plötsligt kom det en sån där fullspäckad dag igen   


Anton har fått sin frukost och nu är det min tur. Sedan ska vi ta en tur (förhoppningsvis) till OKQ8 för att hämta nya modulen till digitalboxen och sedan eventuellt förbi ICA för att köpa lite nödvändigheter.


Lite senare ska mormorsmor komma förbi med sin bärbara igen. Vet inte vad hon vill ha hjälp med riktigt men hjälp ska hon få :) ska titta på skärmstorleken också och fundera över hur stor jag vill ha på min som jag troligtvis kommer att köpa mig inom en snar framtid. Vem säger att man inte kan köpa prylar även om man har världens sämsta lön och går på föräldrapenning? Hahahaha!


Och ännu lite senare kommer Elly för att hämta lite grejer. Roligt roligt! Hon är så saknad!


Och sedan när Dan kommer hem är det dags att få lite träning. Har inte lyckats få ihop det den här veckan eftersom nya prylen tagit lite tid i anspråk och kommer nog att fortsätta göra det ett tag :P


Dags att börja kolla efter en gitarr också... Vi behöver en till förutom min fina :)


 

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards