Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Marie - 20 mars 2011 14:30

Det finns så mycket jag skulle vilja kunna ha. Den här gången fungerar det inspirerande så nu ska jag köra ett ordentligt träningspass. Jag har till och med jagat iväg Dan och Anton en stund. Aerobics tror jag nog att det får bli :)


Alla bilder är från Halens


Klänning

Den här finns i turkos och lila också. Alla tre är superfina!


Klänning

Funkar det här mönstret på en mig? eller ska man kanske ge sig på den som är turkos/blommig?


Klänning + leggings

I lila helst :)


Men jag vet hur det kommer att bli. När jag väl bestämmer mig för att beställa lite roligt så kommer plagget att vara slut - antingen i min färg eller storlek. Hahaha! Men drömma lite kan man ju alltid :) Vill ju inte köpa en massa nu ändå!

  

Av Marie - 20 mars 2011 10:04

Igår var den riktig äventyrsdag för Anton.

 

Först var vi ute på promenad i den fantastiska vädret...

        

 

 

    

 

Sedan var vi en sväng till Linda, Ronny och Emil. Han har aldrig krupit där förut och med alla roliga leksaker hade han nog kunnat roa sig själv där i flera dagar.

 

På kvällen fick han tokspel och kröp omkring som en dåre och skrattade och tjoade mest hela tiden när Dan och jag försökte kolla på film - "The Last Airbender" som för övrigt var riktigt bra. Jag har nästan träningsvärk i magen idag efter alla skrattattacker igår. Han försökte få tag på dvd-filmer, allt som stod på bordet och så hittade han till slut tyvärr vägen bakom soffan. Så det var bara för Dan att klättra bak och hämta Anton. Hahaha!

 

      

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards