Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Marie - 12 mars 2011 18:06

Det var meningen att vi skulle kolla på Melodifestivalen med goda vänner men vi stannar hemma istället, torra och tråkiga som vi är :P

 

Nej men det har varit mycket nu och jag känner för att bara sitta i min soffa och bara vara. Det får bli så!

 

Pojkarna sover en skvätt. Anton kommer alltså att vara uppe heeela natten ungefär. Jaja! Det är ju söndag imorgon!

 

Skickar en tanke till vår Niclas också! Krya på dig!

 

Förresten har jag satsat lite nu på kvällens tävling... och eftersom jag har gjort det kommer antagligen helt fel person att vinna. Men... men... Tänk om jag hade satsat förra året när jag gissade en perfekt topp tre. Jag brukar lyckas ganska bra men ibland tror jag helt, helfel också. Som den gången Snälla, snälla kom tvåa.

Av Marie - 12 mars 2011 11:58

The Pub med jobbet igår. Det gick lugnt till. Jag är nog för gammal för uteliv. Cidrarna tog liksom inte. Blev bara trött ju :P Men det var gott. Både cidern och maten!


            




Av Marie - 12 mars 2011 11:39

Ja... jag har ju lovat en lista så det är väl bäst jag gör en.

 

Det är sjukt mycket svårare i år än förra året så jag räknar inte med att det blir så många rätt. Men några hoppas jag såklart på.

 

Och kom ihåg! Det här är en gissning på hur det kommer att gå. Inte på hur jag tycker att det ska gå :P Skitsvårt att gissa är det. Oj oj oj! Men här kommer den!

 

1. The Moniker "Oh My God"

 

2. Eric Saade "Popular"

 

3. Sara Varga "Spring För Livet"

 

4. Sanna Nielsen "I'm In Love"

 

5. Danny "In The Club"

 

6. Nicke Borg "Leaving Home"

 

7. Brolle "7 Days And 7 Nights"

 

8. Linda Bengtzing "E De Fel På Mig"

 

9. Playtones "The King"

 

10. Swingfly "Me & My Drum"



Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards