Alla inlägg den 3 september 2010

Av Marie - 3 september 2010 14:54

Tänkte bara tipsa om att det går att köpa Biggest Loser dvd'er från Megastore. De kostar bara 119kr styck nu. Sjukt billigt egentligen!

 

Tänk dock på att de är region 1 - går bra att spela i regionsfria dvd-spelare eller i datorn :)

 

Megastore har massor av träningsdvd'er till helt ok priser om man inte vill beställa direkt från USA.

 

 

Av Marie - 3 september 2010 07:58

Nu har jag börjat med alldeles för mycket samtidigt igen...

 

Kommer hela tiden på nya smyckesidéeer som jag måste testa på en gång vilket gör att de andra grejerna som också måste göras hamnar i en stor oavslutat hög. inte bra.

 

Har börjat virka en rosarandig barnmössa, en lilamelerad till mig och en svart/blå till Henry. SAMTIDIGT! Hur dumt är inte det.

 

Har fått för mig att jag ska lära mig att sticka så att jag kan sticka halsdukar. Lillasyster vill ha en svart i julklapp så nu måste jag köpa garn och stickor till det också.

 

Och mitt i alltihop ska jag ta hand om en bebis som har kommit på att det inte alls är roligt att sova så mycket under dagtid.

 

Hur får man tiden att räcka till?

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards