Alla inlägg den 26 september 2010

Av Marie - 26 september 2010 14:12

Har äntligen haft någon här som kanske kan hjälpa oss med de överhängande takproblemen :) Hoppas hoppas! Vi ska åtminstone få veta vart vi hamnar prismässigt på olika alternativ. Snart vet vi om det blir några julklappar i år eller inte :P

 

Är lite less på sådana som inte tagit våra problem på allvar. Bara hit och kika och sen bara strunta i det. Inte så nice!

 

Den hemska förkylningen vill inte släppa och jag är sjukt sugen på onyttiga saker. Kanske får skicka Dan till affären sen - en liten film kanske vore trevligt? Anton är inte heller på bra humör idag :(



Av Marie - 26 september 2010 07:56

Slemmig och ont i halsen, hostig, snuvig och som krydda - världens mensvärk. Inte ett dugg kul ju. Och veckan som kommer är sista veckan före det blir jobb igen. Jag har en del påhälsningar som jag ju hade tänkt försöka hinna med under veckan men hur lätt är det när man inte mår som man ska?

 

Jag MÅSTE träffa Elinore snart innan jag blir alldeles skogstokig.

 

Jag borde hälsa på en del släkt som jag inte har hunnit med på sistone.

 

Jag har planerat in några promenader och träningspass under veckan som kommer men jag vill inte träna förrän jag kan andas ordentligt igen :(

 

Stackars stackars mig!

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards