Alla inlägg den 22 september 2010

Av Marie - 22 september 2010 17:30

Måste måste måste måste måste haaaaaa!

 

  

 

Hur länge tror ni det dröjer innan jag bara måste beställa en sån här tavla till Antons rum??? Finns med andra Disney-figurer också på www.fujidirekt.se

 

Nästa Ullareds-datum är bestämt redan. Hihi!

Av Marie - 22 september 2010 10:17

Shit shit shit vad Gekås är roligt om man är som mig - gillar att köpa små billiga saker. Jag sitter redan och ångrar en del saker jag inte köpte och försöker få till en ny resa innan jul. Julklappar i massor ska jag köpa då!

 

Sahra kom närmast med sin gissning. 1994 kr handlade jag för inne på varuhuset (sen kostade ju mat och fika och så under dagen men det gills väl inte?).

 

Det är såklart lite jobbigt att åka i bussen så länge men det gick förvånadsvärt bra ändå. Bussen var bekväm och man behövde i trängas och benen fick plats. Chaufförerna (ja det var två med) var trevliga och vi hade en fikapaus både på vägen ner och tillbaka. Fikan på vägen ner var inte så billig... mina två kakor kostade 38kr och Sofias kaffekopp och cocosboll kostade 39kr.

 

  

 

Sofia och jag delade på oss därinne för att inte behöva vänta på varandra och det var smart tänkt. Jag var faktiskt klar redan två timmar innan bussen skulle gå hem. Tyvärr gick jag lite till och råkade stoppa ner fler saker i vagnen efter det... oops! Det var inte så himla trångt därinne som man hör att det ska vara ibland. Det var bara när vi gick in som det var lite svårt att ta sig fram men folk skingrade sig efter en stund så att det blev lättare.

 

Och vet ni? Det finns ett stort rum med kundvagnsparkering på andra våningen. Hihihi!

 

    

 

Så vad köpte jag då? Vill ni ha en lista på det viktigaste?

 

- En åkpåse till Anton för 229kr.

 

  

 

- En himla massa kläder till Anton. Jättefiiiina grejer fanns det till helt ok priser.

  

  

 

- Lite leksaker till Anton såklart. Här med sin nya boll :)

 

  

 

Och sedan köpte jag såklart lite mer småplock som godis till Dan, ramar, en kökslampa som jag ska visa på bild när den kommit upp och så vidare.

 

Nästa gång blir det:

 

Fler ramar, overall till Anton, lite mer Antonkläder, underkläder till Dan, julklappar till Anton, inredningsdetaljer till hallen m.m Ja ni ser! :) Så roligt var det :)

 

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards