Alla inlägg den 15 september 2010

Av Marie - 15 september 2010 17:51

Kunde inte låta bli... vi beställde några hjärtan till idag :) hoppas de kommer på fredag så att vi kan ha med dem på lördag :)


      

Av Marie - 15 september 2010 10:12

... men jag orkar inte även om jag egentligen inte är sååå sjuk. Egentligen skulle jag kunna göra en massa saker som bör göras men jag kommer liksom ingenstans.

 

Jag skulle kunna:

 

- Tvätta någon/några maskiner. Bebiskläder blir smutsiga fort.

- Gå och handla. Slut på Pepsi Max och bröd bland annat.

- Rensa i några köksskåp - har nog inte blivit genomkollat sen innan Anton kom.

- Försöka få någon ordning i min garderob. Har bara slängt in alla kläder där eftersom det är så irriterande att inte få på sig dem.

- Städa Antons rum - som blev ett väldigt stökigt rum efter uppbrytningen av hallväggen uppe.

- Gå igenom Antons kläder. Dags att rensa ur det mesta som är storlek 62 eftersom de börjar strama lite. Inte så bekvämt för en bebis.

- Städa i "bröt"rummet där det ligger massor av grejer huller om buller överallt.

 

Men antagligen kommer ingenting av det att bli gjort. Suck!

Av Marie - 15 september 2010 09:05

Så här ser våra pärlhalsband med hjärtan ut. Fina va?

 

            

 

Nu börjar jag få flera projekt i rörelse. Malins halsduk är påbörjad och det är också Henrys mössa. Första gången jag försökte virka mössan så missade jag att jag skulle virka halvstolpar utan det blev någon konstig egen version av virkning så den blev inte riktigt som den skulle. På't igen!

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards