Alla inlägg den 18 september 2010

Av Marie - 18 september 2010 14:58

... det blev

 

- marknadsnougat (päron såklart)

- kolarem

- Chili crackers

- 4 par strumpor till Anton

- 1 par strumpor till mig

- 1 par strumpr som ska ges bort i julklapp...

 

Men då har jag ju råd att dricka en cider ute idag iallafall :)

 

Nu blir det soffan och film innan det är dags att göra sig iordning inför ikväll :)

Av Marie - 18 september 2010 08:31

Ja det är klart att jag tycker att min bebis är sötast i hela världen :P det får man tycka om man är mamman :) så det så!


  

Av Marie - 18 september 2010 08:21

Ja idag är då dagen. Sofia är antagligen i full gång med förberedelserna hemma. Har en känsla av att hon inte har sovit speciellt mycket inatt.

 

Lite otur med vädret - det regnar just nu - men förhoppningsvis blir det uppehåll om en stund så att det kommer lite folk ändå.

 

Hoppas såklart att vi får en del sålt så att vi kan köpa nytt material och testa nya idéer :)

 

-------------------------------------------------------------------

Ikväll blir det lite party hos oss. Vi blir inte så många men det är inte mängden folk som är avgörande för hur kul det blir när man kommer upp i vår ålder :P Det är vilka som är med som betyder något. Och så blir det chili cheez doodles som jag har väntat på läääänge nu :) Konstigt att jag lyckats ha dem i skåpet utan att äta upp dem än :P

 

Anton kommer att få vara hos sin mormor och morfar ett par timmar och sen kommer mormor att följa med honom hem till oss när vi går ut så att han är hemma i sin säng sedan när vi kommer hem från utgången.

 

Det blir såklart Folkets Hus med Värmlandspojkarna.

Förhoppningsvis kommer vi in i år. Förra året vände jag insåg att kön sträckte sig ända till pizzeriadörren. Inte alls kul. Det är svindyrt att gå in och ännu svindyrare att köpa något att dricka därinne men hallå? Hur ofta går vi ut? Nu för tiden är det inte ofta. I snitt kanske 1,5/år de senaste tre åren eller nåt.

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards