Alla inlägg den 17 september 2010

Av Marie - 17 september 2010 21:29

Våra nya hjärtan kom idag och nu äntligen är halsbanden klara.

 

Så här fina blev de:

 

                

 

Har precis startat en liten utlottning på smyckessidan www.designexanimo.se . Bland alla som skriver ett inlägg i vår gästbok mellan 18/9 och 26/9 så kommer vi att lotta fram tre vinnare som vinner varsin liten skyddsängel i valfri färg. Så gå in och lämna en rad eller två :)





Av Marie - 17 september 2010 12:32

... för att se om det sista materialet tänker komma idag... men det verkar dröja. Tänk om det inte kommer? Hjälp! Om det gör det så kan ni se fram emot fler fina hjärtan :) ska ta fler kort ikväll mellan pysslandet och pizzan - och annars går det att komma och se dem live imorgon på storforsmarken.

Av Marie - 17 september 2010 07:13

Det finns massor med program för att göra olika fotoprodukter på nätet men jag har fastnat lite för www.photobox.se. Än så länge är det det mest användarvänliga internetbaserade fotoproduktslabbet jag har testat.


Just nu leker jag lite med bilder för att eventuellt göra ett kollage med lite Anton-bilder. Eller så kanske det blir en kalender. Hm... kanske går att pilla ihop någon fin julklapp till nån mormor eller farmor eller mormorsmor elle moster eller morbror eller gammelmoster eller så?


Exmpel på vad man kan göra:



    



Av Marie - 17 september 2010 06:43

Idag får jag ligga i om jag ska hinna med allt.

 

Det blev inget smyckesgörande igår så det måste göras när posten kommer runt lunchtid.

 

Får förhoppningsvis ett paket som måste hämtas på ok.

 

Borde egentligen gå till biblioteket med försenade böcker.

 

Försöka hinna städa mer ordentligt nere inför lördagens fest.

 

Det är bara att hoppas att Anton är medgörlig och inte alltför glad idag. Det var för att han var på ett så strålande humör igår som inte allt på min lista blev gjort. Jag var ju tvungen att prata med honom och bära på honom när han han så gärna ville prata med mig :)

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards