Alla inlägg den 9 september 2010

Av Marie - 9 september 2010 21:49

Idag vände sig Anton från mage till rygg på sin madrass :) Sååå roligt och både Dan och jag var med och såg det. Duktig bebis! Men det blev bara en gång. När vi vände tillbaka honom på mage blev han arg och ville inte mer.


Det var tur att Dan hann lägga dit en kudde för annars hade han ramlat i golvet!


  







Av Marie - 9 september 2010 14:32

Wasted business spelar på p.a.X (kyrkans ungdomsgård) imorgon 21.30 Gå dit och lyssna på min käre lillebror. Det ska vi försöka att göra :)

 

  

 


Av Marie - 9 september 2010 07:53

Tidigt igår kväll när Anton vaknade efter en tupplur så var han helt otröstbar en stund. Jag vandrade och vandrade men han bara grät och grät. Till slut gick jag till affären i ren panik och köpte flytande alvedon. När jag kom hem hade han somnat i Dans famn. Han fick alvedon sen när han vaknade till och sov sedan ända till klockan fem imorse. Då åt han och sen somnade han igen och sover fortfarande. Hon på BVC sa att det är möjligt att han kommer att sova lite extra efter vaccinationerna så vi behövde inte oroa oss. Bra det!

 

Snart kommer lillasyster - tror jag. Jag ska försöka att hjälpa henne med matten. Egentligen har jag ingen aning om vad det är jag ska hjälpa henne med för matte men jag brukar kunna räkna ut saker och ting bara jag får se boken. Ska faktiskt bli lite roligt att få tänka lite. Det är inte varje dag nu för tiden.

 

Har gjort en sista smyckesmaterialbeställning inför marken nu så efter helgen ska det mesta vara klart så att det inte blir sådan stress som det brukar bli när det närmar sig. Ska bli kul att se hur det går. Vi har ju så mycket fina grejer och Sofia är så påhittig när hon gör displayer :)

Presentation


Bloggen om mig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Aprilmammor 2013

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards